Sobre la Plataforma Camino de Santiago,es 2021

NOTA,,es,Estimados socios y socias,,ca,desde la Fundación para la Diabetes nos han invitado a participar en el proyecto de la campaña,,ca,RETA A LA DIABETES,,es,Que,,es,para el año,,ca,tiene por objetivo el Reto del Camino de Santiago,,ca,a l’Any Xacobeo,,en,donde podremos recorrer,,ca,etapas del Camino de Santiago durante el mes de abril y mayo,,ca,pdt,,fr,Desde la Asociación,,ca,nos podemos inscribir como grupo,,ca,Sólo es necesario que los socios interesados ​​nos lo comunique antes del mes de septiembre de,,ca,Adjuntamos dos enlaces para tener más información,,ca,el primer y segundo sobre el proyecto y el tercero para,,ca,mientras tanto estamos confinados,,ca,hacer ejercicio,,ca,www.fundaciondiabetes.org/coronavirus/articulo/264/estos-dias-sigue-entrenando-desde-casa,,en: Sobre la Plataforma Camino de Santiago,es 2021:

Benvolguts socis i sòcies: des de la Fundación para la Diabetes ens han convidat a participar en el projecte de la campanya: RETA A LA DIABETES. Que , per l’any 2021, té per objectiu el Repte del Camí de Santiago 2021 a l’Any Xacobeo; on podrem recórrer 5 etapes del Camí de Santiago durant el mes d’abril i maig 2021 (pdt).

Des de l’Associació (AdCc) ens podem inscriure com a grup. Només cal que els socis i sòcies interessats ens ho comuniqueu abans del mes de setembre de 2020.

Adjuntem dos enllaços per tenir mes informació, el primer i segon sobre el projecte i el tercer per, mentrestant estem confinats, fer exercici:

https://www.caminodesantiago.gal/es/preparate/preparacion-fisica-y-mental

https://www.fundaciondiabetes.org/retos/790/arranca-la-4-edicicion-de-nuestro-reto-camino-2020

https://www.fundaciondiabetes.org/coronavirus/articulo/264/estos-dias-sigue-entrenando-desde-casa